sobota, 27 lipca 2013

Marihuana, czyli "zły narkotyk"..


Dzień dobry bardzo :)
Dziś bardzo trudny temat - marihuana. Jeżeli wierzysz w te wszystkie plotki, jaka to ganja zła jest, to już tutaj odpuść sobie czytanie. Jeżeli ma ktoś mnie hejtować to proszę bardzo, ja swojego zdania nie zmienię. Sam miałem negatywne zdanie na temat ganji, aż do pierwszego razu. Teraz już wiem, że to tylko plotki. Najbardziej mnie denerwują wielce znawcy marihuany, którzy myślą że wiedzą o niej wszystko, że jaka ona jest zła itp., a nigdy nie mieli jej w ustach.

Ludzie mącą w głowach innych ludzi..
Badania profesora X potwierdzają negatywny skutek jej zażycia. - Jasne.. Każdy może wymyślić pierwsze lepsze nazwisko, napisać że to znany profesor i publikować na różnych stronach. Tak właśnie robią media, nie tylko w sprawie marihuany.

Lepiej żebyś pił niż palił – twierdzi społeczeństwo
z tym że ziele to spokój, alkohol to szaleństwo!

Wyobraźmy sobie sytuacje, że idziesz w nocy przez ciemną uliczkę. Kogo wolałbyś w niej spotkać: kogoś pijanego czy kogoś ujaranego? No właśnie..

Palenie może i jest nielegalne
Ale z drugiej strony piosenki w Twoim telefonie też...

To na tyle dzisiaj. Trzymajcie się.
Bless..

5 komentarzy:

  1. ja na początku byłam bardzo źle nastawiona na ten temat i "mocniejszych" narkotyków.
    Aktualnie poszłam na mały "miłosny" kompromis i marihuana ok. ale inne narkotyki ani rusz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post.!
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to właśnie jest, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące :)

    yukarinosekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń