poniedziałek, 22 lipca 2013

Pierwszy wpis czyli co i jak.


Dzień dobry bardzo :)

W pierwszym wpisie chciałbym wam przedstawić co będzie się znajdowało na tym blogu. Cały blog jest poświęcony mojemu życiu - życiu rastamana. Znajdziecie tutaj ciekawą muzykę reggae oraz inne ciekawe piosenki. Jeżeli was ciekawi styl rastamana z chęcią odpowiem wam na wasze pytania. Wpisy postaram się pisać zwięźle żeby was nie zanudzać.

Coś o mnie..
Jestem Kamil i mam 17 lat. Kocham muzykę Reggae. Jestem pozytywnie nastawionym człowiekiem.  Nie wymagam od życia dużo. Do szczęścia nie potrzeba mi naprawdę wiele. Mam przyjaciół na których zawsze mogę liczyć i to mi wystarczy.

Coś o Rastamanach..
Nie są to jacyś ćpuni, jak pewnie wiele ludzi myśli. Według miejski.pl:
Nazwa osoby idącej drogą Rastafari, członek subkultury fanów nurtu muzyki reggae, którego charakterystycznymi cechami wyglądu i zachowania są: noszenie dredów, grupowe palenie marihuany w celach relaksacyjnych i religijnych, słuchanie różnych rodzajów muzyki wywodzącej się z Jamajki i nie tylko, m. in. reggae, ragga, dub, soca, raggajungle oraz specjalny dresscode w ubiorze mający pokazywać innym szacunek dla filozofii rasta. Ubranie rastamana czasem zawiera tzw. trzy kolory rasta, są to barwy licząc od góry: zielona, żółta, czerwona - prezentowane na znaczkach, plakatach, ubiorach , naszywkach itd.
To tyle na dzisiaj. Trzymajcie się.
Bless..

9 komentarzy:

  1. Witam nowego blogowicza ;)
    Przede wszystkim życzę Ci wytrwałości. Twój blog wydaję się bardzo fajny c:
    Zapraszam do mnie:
    http://zmianoholiczka-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek jest bardzo fajny, skłaniam się ku obserwacji. trafiłam tutaj z zapytaj. Pozytywnie i zwięźle. Masz fajne słownictwo jak na 17-nastke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapraszam do siebie
      --> http://dodatki-dla-zapytaj.blogspot.com/

      Usuń
  3. Pierwszy wpis, a blog już mnie zainteresował. Będę wpadac częściej :] Zapraszam do mnie: chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na sam początek jest całkiem okej, będę tutaj wpadać, bo również słucham muzyki reggae! ♥ Dlatego, mam nadzieję, że blog będzie ciekawy! Pozdro ;3
    lidka-liddkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy post mnie zaciekawił, będę wpadać częściej. sweetdreams121.blogspot.com <--- Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog zapowiada się ciekawie. Będę tu wpadać częściej.
    Dlatego obserwuję
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam reggae ;-)
    Genialny blog,zapowiada się ciekawie zaobserwowałam i liczę na to samo ;-)

    Zapraszam do mnie coookingandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń