czwartek, 1 sierpnia 2013

Wakacje, czyli wpis na luzie..

Siema :)
Już połowa wakacji minęła, a ja wam nic nie napisałem co robiłem w ten pierwszy miesiąc. Nutę, którą widzicie na górze, chyba bardzo wiele osób zna, dzięki wypromowaniu jej na EskaTV. Nie wiem jak dla was ale dla mnie jest to hit wakacji.

Co do pierwszego miesiąca..
Od początku..  W piątek odebrałem świadectwo, a już w sobotę jechałem na wesele, więc opiłem wakacje :) W Poniedziałek wieczorem wyruszyłem z kumplami na koncert Bednarka.. oj było grubo. Był klimacik i chilloucik. W sumie drogi na koncert do końca nie pamiętam, ale ważne, że koncert pamiętam. Co do koncertu, fajnie było wysłuchać reggae na żywo. Kilka dni minęło i wyjazd na obóz na 2 tygodnie. W sumie nic ciekawego tam się nie działo, oprócz kilku wpadek. Po obozie miałem z 2-3 dni wolnego i do pracy.. W sumie, ciężko nie jest, ale wykańcza mnie to słońce i wczesne wstawanie. W sumie do słońca nic nie mam, gdy nie pracuje :)

Plany na drugi miesiąc..
W sumie dużych planów nie mam na kolejny miesiąc. W planie jest dwudniowy wypad nad jezioro pod domki już w ten weekend. W końcu full-chilloucik będzie. Będziemy świętować moje urodziny, które były w tym tygodniu. :) A kolejne tygodnie wakacji.. na spontanie.

A wam jak minęły wakacje? Jakie plany na drugi miesiąc?

Lecę.. trzymajcie się.
Bless..

PS. Chętnie odpowiem wam na wasze pytania.

16 komentarzy:

  1. Mi ten miesiąc minął bardzo szybko ;C
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione: wszystkiego najlepszego! :)
    Chciałabym pojechać na koncert Bendarka. Moja siostra miała szczęście przypadkiem go spotkać. Mnie niestety nigdy takie rzeczy się nie przytrafiają xD
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :). Spóźnione, ale szczere, jak to mówią ;).
    Co do wakacji to póki co nie ma się czym chwalić, zwłaszcza drugą połową tego miesiąca, wydarzyło się więcej złego niż się spodziewałam, ale u mnie w każde wakacje musi się coś zepsuć, więc tradycji stało się zadość.
    Jeśli chodzi o sierpień to zależy od pewnej osoby, jeśli mi wybaczy to może jeszcze się uratuje ten miesiąc, jeśli nie (a pewnie właśnie tak będzie) to będzie równie kiepski.
    Trzymam kciuki, żeby twoje plany wypaliły, te które już masz i te które wymyślisz ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :D
    zapraszam do mnie
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lece na spontanie XD
    kolejny blog ktory mnie dobija ze polowa za nami :C
    o matko ta piosenka hahha :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat ! :D
    Szybko minął mi ten miesiąc :c Ja niedługo na koncert Bethel jadę, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety jak bednarek był u mnie w miescie to byłam chora :( tak wgl ile masz lat?
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. P : Co cię lub kto zainspirował do pisania ?
    lajtowe posty zawsze spoko ;3
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog,bardzo mnie zainspirował, z pewnością zostaję na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tą piosnkę <3
    P; masz jakieś zwierzę?

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą piosenkę!
    Strasznie mi się wkręciła xD
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą piosenkę <3
    Chodź dzisiaj ją usłyszałam po raz pierwszy .! :)

    http://loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten miesiąc zleciał nawet nie wiem kiedy :D Ale nie narzekam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie nowe rozdziały http://nessie-bella-story-by-alex.blogspot.com/
    fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. boska nuta zapraszam do mnie http://reggaeraggarasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń