niedziela, 20 października 2013

1000 wyświetleń, czyli wielkie podziękowania..



Siemanko, cześć i czołem ;)
Tą piosenkę na pewno wszyscy słyszeli. Leci ona dosłownie wszędzie. Oglądam Vive - Bednarek, słucham radia - Bednarek, jadę autobusem - Bednarek. Nie dziwię się, że zdobył status platyny, bo piosenka na serio wymiata. Ogólnie wydaje mi się, że to Bednarek dał wielu Polakom inne wejrzenie na muzykę reggae. Dawniej reggae kojarzyło się z ćpunami i Afroamerykanami, co dla mnie jest totalnym absurdem. Dzisiaj, jeżeli zapytamy kogoś o muzykę reggae od razu kojarzy sobie reggae z Bednarkiem, z pokojem i miłością.

1000 wyświetleń..
Chciałbym serdecznie podziękować za przeszło 1000 wyświetleń. Nawet nie wiecie jak mnie to motywuje. Mimo, że nie pojawia się tu dużo wpisów, widzę że z chęcią czytacie kolejne wpisy. Zapraszam do obserwacji mojego bloga, by być wciąż na bieżąco.

Facebook..
Założyłem FanPage odnośnie mojego bloga. Po prawej stronie macie gadżet facebook'a. Zapraszam do Lajkowania i udostępniania znajomym mojego fanpage'a.

Koszulki..
Zapraszam do kupienia koszulek ze sklepu: http://reggaeshop.cupsell.pl/ Znajdziecie tam również koszulkę polecającą mój blog. Serdecznie zapraszam do kupna.


To na tyle dzisiaj.. Jeszcze raz bardzo dziękuje.
Bless..

7 komentarzy:

  1. Kocham ten kawałek i faktycznie bardzo często można go usłyszeć na vivie czy też w radiu ;) Bardzo fajny blog, obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam muzykę Reggae.. Słucham jej już od Bardzo długiego Czasu.. I ostatnio zauważyłam, że ta muzyka większości kojarzy się tylko z Bednarkiem. :)
    Masz moje ``lubię to,,

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam cisze <3 świetny kawałek !
    i w ogóle reggae wymiata !
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję 1000 wyświetleń, pamiętam jak ja się cieszyłam kiedy wybił tysiąc :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Zostawiłeś kiedyś na moim blogu linka do swojego więc nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award ;) Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga o rapie: innastronarapu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Siedzę w pokoju, ogarnięty moją Ciszą" .... <3 świetny kawałek! :D

    OdpowiedzUsuń